kempen sejuta kad....

KEMPEN SEJUTA KAD!!!!


sempena bulan ramadhan yang menjelang tiba dan syawal yang bakal menyusul, saya telah menyusun sebuah program "KEMPEN SEJUTA KAD". apa tujuannya? kita melaksanakan program ini untuk mengimbau kembali kenangan suatu ketika dahulu, dimana media elektronik sperti e-mail dan sms masih belum popular. kita menggunakan khidmat pos untuk menghantar ucapan hari raya! dimana sampul surat, kad dan stetm begitu penting. kad-kad tersebut kita gantung sebagai hiasan rumah di hari raya... kad yang berwarna warni, serta beraneka corak kini hampir kita lupakan. jadi program ini adalah untuk menghangatkan kembali satu kenangan dan menambah beban kerja kepada posmen.... dan mungkin program ini akan tersenarai dalam MALAYSIA BOOK OF RECORD!


bagaimana mahu menyertai? mudah saja, cume beli sekeping kad raya berserta sampul dan setem yang cume berharga RM0.30. kemudian tuliskan ucapan-ucapan ringkas dan hantarkan ke nama dan alamat berikut:-


MOHD ADIB BIN MAT ARIL

450, JLN USAHA 1,

TAMAN SRI LAMBAK,

86000 KLUANG JOHOR.


jadi mulalah menghantar sekarang. jangan tunggu sehingga akhir puasa. jangan sampai tradisi mengirim kad raya lupus di telan zaman yang semakin moden.jangan hingga generasi akan datang melihat kad raya sperti kita melihat batu bersurat diterengganu... dan mungkin anda akan menyumbang kepada sebuah rekod yang bakal tercatat dalam malaysia book of record.

cepat2! pengirim ke 1 juta bakal memenangi wang tunai berjumlah RM1juta! apa tunggu lagi! hantarlah sekarang!


yang benar,

mohd adib...

3 comments:

  Unknown

August 23, 2008 at 10:13 PM

salam adib..tahniah..dasat cita2 tapi aku akan hantar gak kat ko..agak2 aku org ke berapa laa kan?? bgs idea ko ni.. apa2 pun nanti ada benda nak ceta bila jumpa tym konvo @ ko dtg KL dlm masa terdekat ni?? bgtau aku..bgs utk fisio mcm kita ni..!! orait.. Smoga berjaya adib!! KO bukan GAY laa...

-burn-kawan mu d KKB-
jgn lupa plak..

  jern

August 24, 2008 at 6:12 AM

salam adib..hahaha..power gler idea ko..aku stuju 101%..start skng ko dh bole tnggu kt dpn pintu umh ko..nnt posto dtg anto kad raye aku utk ko..tp aku rs xadil la aku sorg je yg tehegeh2 anto kt ko..

MOHD FADRIZAN BIN AZIZAN
42, TAMAN SRI KOTA,
08500 KOTA KUALA MUDA.
KEDAH.

hahaha,sile la anto ek..huahua..
ko GAY la..

  nazren

August 25, 2008 at 12:21 PM

oi kemaruk kad kau ni.. xmola join

Blog Widget by LinkWithin