blog oh blog... goblog...

haha! arini aku tengok stat blog aku da lebih 1000 page da kene view. adakah ramai yang bace blog aku? tentunya tidak! hehe. ade ke yang membaca blog ni? yang aku pasti, diyana baca (aku paksa baca dan refresh 2-3 kali bagi stat viewers meningkat mendadak! ahahaha) aku rase dari jumlah 1000 tu, aku sendiri je 675 kali refresh kot. haha...gile...

blog ini untuk apa ya? aku pon tak pasti. aku menaip sebab ade mase terluang kot. takde ape yang menarik dalam ni.. yang pasti memang takde bahan ilmiah yang aku karang... saje syok sendiri. aku pon tulis pasal kenangan-kenangan yang berlaku pada aku. takut lupa di hari tua... ahahaha... mane la tau ade penyakit nyanyuk ke nanti... nak imbas balik kenangan bole la jenguk blog sendiri... tu pon kalau aku tak lupa link blog aku...

semenjak dua menjak tiga menjak ni aku kerja geledah blog org lain... macam-macam yang aku dapat dari bace blog mereka... ade yang menggunakan blog untuk menyampailan dakwah, ade yang menulis blog macam dairy, ade yang menulis blog untuk mengetengahkan pendapat... dan ade gak blog tuk bela kura-kura... hahaha... aku mmg suke bace pasal kehidupan orang lain... dan setiap org melalui bende yang berbeza dalam hidup mereka...

aku kagum pada semua penulis-penulis blog yang aku bace... banyak lagi blog-blog yang bagus aku lom selongkar. ade yang aku da follow... mereka sungguh berbakat dan kreatif...

dan membuatkan aku rasa nak delete blog yang tak best ini.... sekian...

3 comments:

  drama^_^queen

August 18, 2009 at 8:14 AM

jangnalah delte....aku suka aku baca :)

ko xleh expect 25juta org dlm msia sume nak baca....

janji kawan2 ko baca. :)

lagi pntgkan

  idap

August 18, 2009 at 9:20 AM

T_T aku tak kesah org tak baca, lagipon blog ni tak best... huhuhu... org lain punya best... malu dengan blog sendiri

  Lady D'yot

August 20, 2009 at 6:04 AM

ala..blog ko best la..(tak ikhlas berkata2)..hehe

Blog Widget by LinkWithin