makcik kesedapan...

aku kerja di sebuah hospital. jawatan bukan doktor, cuma seorang fisioterapi. ape fisioterapi? ntah, ade org cakap tu nama band music. kerja aku merawat org sakit(ikut kondisi la) ade yang sesuai buat fisio ade yang tak. da nak dekat setaun aku kerja, macam-macam perangai manusia aku pernah jumpa.. kali ni aku nak kongsi cerita tentang salah seorang pesakit aku(kira salah kot kalau ikut medical law)...

aku ade seorang pesakit, seorang makcik umur 60-an. doktor diagnos
cervical spondylosis(sakit leher).... biasanya pesakit yang ade neck pain akan mengalami upper trapezius muscle spasm(otot kat bahu die keras), kalau patient camni taruk hotpack untuk reduce pain dulu, pastu ultrasound pon bagus jugak dan kalau ade radiating pain kat upper limb(tangan) die leh la wat cervical traction. itupon kalau tiada muscle spasm. dan tuk manage muscle spasm biasanya aku buat myofacsial release(MFR). die macam urut la, untuk melembutkan soft tissue dan reduce spasm. tapi sakit sket, try la google kat tenet carik pasal MFR. malas nak terangkan.

makcik ni punya cerita, die ade sakit leher dan ada
muscle spasm. aku taruk hotpack dulu, then buat MFR(urutan) tuk redakan ketegangan otot bahu die... nak di jadikan cerita mase aku urut tu, agaknya terlalu sedap + sakit, maka terkeluarlah dari mulut makcik tu....

"uh... uh... ah...ahhhh...." kesedapan makcik tu...

What The Fish!!!! da la aku rawat die dalam cubicle, tempat tertutup yang ade screen(langsir) keliling tu... kuat plak tu suara die mengerang kesedapan, da macam audio cite blue bunyiknya... (kawan aku la cakap, bunyik pompuan dalam cite blue mmg macam tu... uh.. ah... uh... ah... aku pon tak pasti btol ke tidak, korang tgk la sendiri tuk pastikan. aku tak pernah tgk~~)

" uh... sedap adik.... uh... bawah sket adik... sedap adik... uh... ahhh...." kuat plak tu makcik tu berbunyik...

Demm!!! siap mintak bawah sikit plak tu... aku rase tension. rase macam rendah giler maruah aku. aku da terbayangkan tohmahan-tohmahan yang bersarang dalam hati patient lain kat cubicle sebelah-sebelah... mesti diorang da fikir bukan-bukan... aku da pasrah... rase cam lelaki murahan lak... takkan aku nak cakap "diamlah makcik!!!!", cam kurang ajar la plak... aku terperangkap, walaupon aku tau makcik tu takde niat jahat memuaskan nafsu atau cuba memalukan aku, tapi aku rase seolah-olah...

T_T

aku... aku... hanya mampu menangis di sudut katil sambil cuba menutupi tubuhku yang gebu ini dengan selimut(imiginasi je ni)...

aku buat treatment laju-laju... tak sanggup nak dengar suara makcik itu kesedapan yang amat... da siap treatment, nak kuar dari
cubicle pon aku terasa malu giler... aku kuar dengan harapan masyarakat tak memandang serong pada aku... oh kejamnya dunia...

sebelom balik makcik tu jumpa aku dan senyum sambil ucap terima kasih... aku terasa seperti makcik itu tersenyum puas dan berterima kasih pada aku... argh!!! aku pon senyum ketat kat dia... ucapan terima kasih dan senyuman dari makcik tu membuatkan aku rase sesuatu... yang begitu membuatkan maruahku begitu
down!!!!

arghhhh!!! aku tensen tol kat makcik tu!!!! len kali jgn la mengerang!!!!!


gamba lucah...

4 comments:

  drama^_^queen

August 11, 2009 at 3:05 AM

wakakakakakak

aku yang baca neyh mcm dpt bygkan jer

T.T

aku nerd......mesti kau pernah tgkkan smpi kau taw mcm mn bunyi? T.T

bertaubatlah sblm terlmbt....


aiyooooooooo seram jgklah keje ko neyh ek ekekekeke pdn muka!

  idap

August 11, 2009 at 3:35 AM

kawan aku cakap bunyik camtu mmg biasa dalam cite lucah.. KAWAN AKU CAKAP! aku nerd gak...

  nazren

August 15, 2009 at 3:33 AM

erk... orang yang cakap fisioterapi tu nama band aku kah?? tapi nice gak bunyinye kan

  Unknown

October 7, 2009 at 1:16 AM

hahahaha..

Blog Widget by LinkWithin